Nie wiem jak to się stało, ale zapomniałem napisać na blogu, że udało nam się zdobyć nieoczekiwaną nagrodę. Już się poprawiam (głównie w celach kronikarskich).
Na wrześniowej Gali Dekady ECommerce wyróżnieni zostali tytani branży, między innymi: Allegro, Empik, inPost, Blik, PZU, PayU, Modivo, (…) oraz jakieś Astrography. Znacie, kojarzycie?
Dziękujemy nie tylko Jury, ale przede wszystkim naszym klientom, którzy codziennie swoimi portfelami głosują za naszym być/nie być. Kategoria Cross-border była dla nas całkowicie naturalna. Sprzedaż globalna zakodowana jest w DNA Astrography od pierwszego dnia działalności. Wysłaliśmy nasze kosmiczne produkty do ponad 70 krajów na prawie wszystkich kontynentach. To jest wspaniała cecha Internetu. Trudno sobie wyobrazić taką skalę działania w czasach przed-internetowych.
Kosmos, astrofotografia zawitały na branżowe „salonie”. Trochę szok i niedowierzanie, ale głównie wdzięczność.
PS. Założyłem Astrography żeby nie chodzić w garniturach. I co?