A to ci dopiero ciekawostka - Astrography nominowane w gronie najciekawszych polskich firm e-commerce, do tego głosami ekspertów. Podziękowania dla Jury i gratulacje dla całego zespołu Astrography. We wrześniu okaże się, czy zgarniemy główna nagrodę w kategorii: Best in Crossborder, czyli dla biznesów sprzedających globalnie. Średnio w to wierzę, bo konkurencja jest mocna, do tego z segmentu modowego, a weź tu konkuruj z Fashion.
Jak pewnie pamiętacie, mój stosunek do konkursów jest dosyć ambiwalentny. Z jednej strony uznanie jest dobre, bo motywuje i wskazuje, że coś robi się poprawnie, ale z drugiej absolutnie celem biznesu nie może być skupianie się nad nagrodami. Dlatego trzeba uważać i nie tracić z oczu najważniejszego celu - a dzisiaj dla wielu jest nim przetrwanie trudnych czasów. Na pewno nam jest trochę łatwiej (globalna sprzedaż), niż firmom działającym tylko lokalnie. Trzymam za was kciuki.
Ta nominacja cieszy mnie wyjątkowo, bo raz, że dotyczy małej firmy, a dwa, dostajemy ją za zbudowanie zupełnie nowej niszy, czyli KOSMOSU, a do tego w kategorii sprzedaży globalnej.
Dziękuję (przede wszystkim naszym klientom, bo w biznesie na koniec dnia, to oni są najważniejsi).