Adam Jesionkiewicz zaczynał w latach 90, kiedy rodził się eCommerce. W tamtych latach miał nawet mały epizod ze sklepem internetowym, ale przez ostatnie 20 lat bliżej było mu do technologicznych start-upów. W którymś momencie poczuł, że potrzebuje bardziej oldschoolowego biznesu. Stwierdził, że posprzedaje wszystkie poprzednie biznesy i założy Astrography. Z mojej perspektywy Astrography to eCommerce a z perspektywy Adama coś więcej niż sam sklep internetowy. Adam nie chce, żeby Astrography postrzegane było jako sprzedaż produktów, ale sprzedaż wartości i doświadczeń. Jego projekt daje szansę astrofotografom na monetyzacje pasji.
Osiąga 2000 zamówień miesięcznie, produkując pod zamówienie, bez stanów magazynowych, firma praktycznie odrazu stała się dochodowa. Mimo, że sklep w polskiej wersji językowej przynosił kilkadziesiąt tysięcy przychodu miesięczniem zlikwidował go, ponieważ jak mówi: każda godzina wsadzona w Polski projekt to jest godzina niewsadzona w projekt globalny.
Dzisiaj, w lutym 2022 roku, kiedy publikujemy ten odcinek Adam sprzedaje swoje produkty (doświadczenia) do 60 krajów, zespół liczy kilka osób i jeszcze nie tak dawno swoją produkcję przenosili z domowego salonu do tradycyjnego biura. To była świetna, inspirująca, głęboka rozmowa, posłuchajcie sami!